- Kiyoh 9.0/10
- Winkels in Amsterdam en Utrecht
- Helaas heeft PostNL te kampen met vertragingen.
Garantie, reparatie en service
Bij Kathmandu doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat de door ons verkochte producten, zo lang mogelijk meegaan. Dit begint bij de inkoop van duurzame kwaliteitsproducten, maar nadat het product in jouw bezit is, is er veel wat je kan doen om ervoor te zorgen dat het zolang mogelijk meegaat. Dit begint bij goed onderhoud, daarnaast hebben we ook een reparatieservice, waar veel outdoor artikelen opgeknapt kunnen worden zodat je er langer plezier van hebt. Mocht het einde van de levensduur van het artikel dan toch echt bereikt zijn, dan kun je veel outdoorproducten bij ons in de recyclebak doen en wij zorgen ervoor dat het op een juiste manier afgevoerd wordt, denk aan outdoorkleding, tenten, touw en rugzakken.
-
Garantie
-
Zit er garantie op mijn bestelde product?
Om te kunnen bepalen of een product aanspraak maakt op garantie, moet het product door een deskundige worden beoordeeld.
Je kan je product retour brengen in één van onze winkels of, na overleg met de winkel, voldoende gefrankeerd retour sturen. Wanneer het product onder garantie valt, worden de kosten van het retourneren door Kathmandu vergoed.
Voor door Kathmandu geleverde producten geldt de garantie zoals deze door de fabrikant van het desbetreffende product wordt verleend. Kathmandu vervult gedurende de garantieperiode een loketfunctie namens de desbetreffende fabrikant. Bij aanspraak op garantiebepalingen dient de koper te allen tijde het originele aankoopbewijs te overleggen.
Om hygiënische redenen moeten alle artikelen die ter beoordeling of ter reparatie worden aangeboden, droog en schoon zijn. -
Hoe retourneer ik een product dat onder garantie valt?
Om te kunnen bepalen of een product aanspraak maakt op garantie, moet het product door een deskundige worden beoordeeld.
Je kan je product retour brengen in één van onze winkels of, in overleg met de winkel, voldoende gefrankeerd retour sturen. Wanneer uw product onder garantie valt, worden de kosten van het retourneren door Kathmandu vergoed.
Retouradres:
Kathmandu Outdoor & Travel Utrecht
t.a.v. Servicedesk
Oudegracht 256-264
3511 NV Utrecht
-
Zit er garantie op mijn bestelde product?
-
Wasservice
-
Wat kan ik door Kathmandu laten wassen?
Verleng de levensduur van je outdoorproduct met de Kathmandu wasservice. Bij onze wasservice kun je terecht voor het wassen van je donsjas of –broek en dons of synthetisch gevoerde slaapzak. De wasservice wordt uitgevoerd door een professionele wasserette die gespecialiseerd is in het wassen van donsmaterialen en synthetische materialen.
-
Wat zijn de kosten:
Kort/dun dons jack (bijv. doorgestikt jack): € 19.95
Donsjas/mantel dik (bv. expeditiejack/broek dik jack met schotjes): € 24.95
Dons of synthetisch gevulde slaapzak: € 24.95 -
Hoelang ben ik mijn product kwijt?
Op maandagochtend brengen wij de te wassen producten weg en in het weekend ontvangen wij de gewassen producten retour. Als je je te wassen product vóór maandag bij onze winkels inlevert, dan is deze de maandag erop af te halen. Je bent je product dan een week kwijt.
-
Waar kan ik mijn was inleveren?
je levert je slaapzak, jas of broek in bij één van onze winkels. Wanneer deze klaar is en opgehaald kan worden, krijg je bericht.
-
Wat kan ik door Kathmandu laten wassen?
-
Schoenreparatie service
-
Welke schoenen kan ik laten repareren?
Verleng de levensduur van je wandelschoenen en klimschoenen en maak gebruik van de Kathmandu schoenen reparatieservice. Om te bepalen of een wandelschoen in aanmerking komt voor reparatie neem je de schoenen mee naar één van onze winkels. Ons winkelpersoneel kan per individueel geval adviseren wat de beste oplossing is. Neem altijd beide schoenen mee, ook al is er reparatie nodig aan slechts één schoen.
Reparaties die onder andere uitgevoerd kunnen worden:- Het verzolen van wandelschoenen en klimschoenen
- Reparatie aan het binnenwerk
- Het vervangen van haken en ringen
- Reparatie aan het buitenwerk en de stootrand
- Reparatie aan sandalen
De reparatieservice wordt uitgevoerd door een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in het repareren van outdoor-schoenen. Alle reparaties aan outdoorschoenen worden uitgevoerd met de originele materialen van onder andere Asolo, Hanwag, Lowa, Meindl en Scarpa. Ook wordt er gebruik gemaakt van een zeer uitgebreid assortiment Vibram onderwerken.
-
Wat zijn de kosten?
Een reparatie aan een schoen is handwerk en elke reparatie is opzichzelfstaand. Van te voren kan ons winkelpersoneel slechts een indicatie geven van de kosten.
Enkele richtprijzen:
Wandelschoenen
Lowa ATC serie zolen en hakken €99,95
Verzolen wandelschoenen onderzool €114.95 per paar
Verzolen wandelschoenen plus vervangen stootranden €134,95 per paar
Verhakken wandelschoenen €44,95 per paar
Vervangen bekleding hielvoering lage wandelschoenen v.a. €39,95 per paar
Vervangen bekleding hielvoering hoge wandelschoenen v.a. €44.95 per paarKlimschoenen
Verzolen klimschoenen v.a. €44.95 per paar
Verzolen en voorzien van nieuwe neuzen klimschoenen v.a. €64,95 per paar -
Hoelang ben ik mijn schoenen kwijt?
Op maandagochtend brengen wij de te repareren schoenen weg en in het weekend ontvangen wij de gemaakte producten retour. Als je je te repareren product vóór maandag bij onze winkels inlevert, dan is deze de maandag erop af te halen. Je bent je product dan een week kwijt.
-
Waar kan ik mijn schoenen inleveren?
je kan de te repareren schoenen in allebei onze filialen inleveren. Zorg ervoor dat de schoenen bij het inleveren schoon en droog zijn. Wanneer de schoenen gerepareerd zijn en opgehaald kunnen worden, krijg je bericht.
-
Welke schoenen kan ik laten repareren?
-
Kledingreparatie service
-
Wat kan ik door Kathmandu laten repareren?
Verleng de levensduur van je outdoorproduct met de Kathmandu reparatieservice.
Producten te koop bij Kathmandu zijn duurzame producten en kunnen bijna altijd gerepareerd worden. Om te bepalen of je product in aanmerking komt voor reparatie, neem het mee naar één van onze winkels. Ons personeel kan per geval adviseren wat de beste oplossing is. De meeste reparaties worden uitgevoerd door een gespecialiseerd herstelbedrijf dat de reparaties en garantiebepalingen doet voor grote buitensportmerken. Denk aan reparaties aan (Gore-Tex) kleding, rugzakken en tenten. Andere gevallen worden uitgevoerd door de fabrikant zelf. -
Hoelang ben ik mijn product kwijt?
Op maandagochtend brengen wij de te repareren producten weg en in het weekend ontvangen wij de gemaakte producten retour. Als je je te repareren product vóór maandag bij onze winkels inlevert, dan is deze de maandag erop af te halen. Je bent je product dan een week kwijt.
-
Wat zijn de kosten?
Op veel producten zit één jaar garantie op fabricagefouten, sommige merken bieden zelfs levenslange garantie op fabricagefouten. Om recht te hebben op deze garantie, dien je altijd een originele kassabon te kunnen overhandigen. De kosten van producten die niet gerepareerd kunnen worden onder garantie, zijn per individueel geval afhankelijk. De kosten varieren van €9.00 voor een enkele zoomreparatie tot €95,00 voor een grote waterdichte rits. Ons winkelpersoneel kan een indicatie geven van de reparatiekosten.
-
Waar kan ik mijn te repareren product inleveren?
Je levert de te repareren product in bij één van onze winkels. Zorg dat het product dat wordt ingeleverd, schoon en droog is. Wanneer het product klaar is en opgehaald kan worden, krijg je bericht. Is het niet mogelijk om in de winkel lags te komen, neem contact op met de winkel. In sommige gevallen kunnen producten ook opgestuurd worden.
Kathmandu Utrecht
Telefoon: 030 - 2341499
E-mail: utrecht@kathmandu.nlKathmandu Amsterdam
Telefoon: 020 - 6243652
E-mail: amsterdam@kathmandu.nl
-
Wat kan ik door Kathmandu laten repareren?